Polityka Prywatności

Obowiązuje od: 1 lutego 2018 roku

Krótko:

Nasza firma nazywa się Network Perspective. Tworzymy aplikację Mapa organizacji, która pomaga firmom zarządzać współpracą. Rozumiemy wagę konieczności zapewnienia ochrony powierzonych nam danych i podchodzimy do tego bardzo poważnie.

Poznaj podstawy Polityki Prywatności

Krótko:

Polityka Prywatności opisuje sposób, w jaki posługujemy się informacją. Decydując się na korzystanie z naszej aplikacji, akceptujesz jej postanowienia.

Krótko:

Dane Osobowe do informacje dotyczące osób fizycznych w taki sposób, że można je zidentyfikować (np. email).

Jak używamy informacji, które gromadzimy?

Krótko:

Dane o pracownikach należą do firmy, która opłaciła abonament za korzystanie z usługi. W ramach abonamentu udostępniamy narzędzie, które pozwala te dane przetwarzać, wyświetlać, analizować i tworzyć raporty.

Zasadniczo używamy informacji w dwóch celach. Pierwszy to świadczenie i personalizowanie usług, które otrzymujesz w aplikacji (np. stworzenie Twojego konta). Drugi to tworzenie niezidentyfikowanych i zagregowanych danych do testów porównawczych (np. po to, by wyświetlić Ci benchmarki i poinformować jak Twoja firma wypada na tle innych.

Nigdy nie wykorzystujemy danych Twoich pracowników do celów marketingowych.

Jeśli poprosisz nas o wysłanie Ci oferty to prześlemy ją na wskazany adres email. Mamy też newsletter, na który możesz się zapisać.

Krótko:

W trakcie wdrożenia prowadzimy komunikację z pracownikami, wysyłamy maile zapraszające do aplikacji, zawierające wideo instruktażowe, opisy funkcjonalności i powiadomienia.

Jak zbieramy informacje?

Krótko:

Schemat współpracy, który dostarczamy powstaje w dwóch fazach. W pierwszej, Twój administrator (np. HR) dokonuje importu pliku z informacją o formalnej strukturze firmy (np. plik Excel z imieniem, nazwiskiem, pozycją zawodową i działem). W drugiej, otrzymujesz zaproszenie do aplikacji, gdzie jesteś proszony, aby wybrać wśród pracowników firmy swoich bezpośrednich współpracowników. Co do zasady, są to dwa główne źródła informacji, jakich używamy.

Krótko:

Jeżeli korzystasz tylko z aplikacji, zbieramy bardzo niewiele danych i staramy się nie korzystać z zewnętrznych narzędzi do ich gromadzenia i analizowania. Zamiast tego aplikacja sama zapisuje w logach jakie opcje są najczęściej używane, a dane te są analizowane tylko w celu polepszenia jej działania - nigdy w celach marketingowych.

W przypadku witryny internetowej zawierającej materiały reklamowe używamy dodatkowych narzędzi marketingowych takich jak Google Analytics, Adwords i Hubspot. Narzędzia te używają ciasteczek, którymi możesz zarządzać z poziomu twojej przeglądarki.

Dane nt. ruchu na witrynie internetowej i aplikacji nie są łączone ze sobą aby zapewnić prywatność Twoich pracowników.

Jak i kiedy przekazujemy informacje?

Krótko:

Nie sprzedamy ani w inny sposób komercyjnie nikomu nie udostępnimy Danych Osobowych zebranych przez aplikację.

Tworzony przez Ciebie schemat współpracy za pomocą naszego narzędzia to wypadkowa informacji zawartych na wizytówkach i będzie ona widoczna dla innych pracowników, ale tylko w obrębie Twojej firmy.

Krótko:

Wdrożyliśmy wiele środków technicznych, organizacyjnych i administracyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych.

Serwery, których używamy znajdują się w Unii Europejskiej.

Połączenie z aplikacją jest zawsze szyfrowane zgodnie z najwyższymi standardami.

Dbamy o bezpieczeństwo Twojego konta – ale Ty także powinieneś. Twoje konto jest chronione przez hasło, którego nie powinieneś nikomu udostępniać, a nasi pracownicy nigdy nie będą prosić Cię o jego podanie.

Sposoby kontroli prezentowania i użycia Twoich informacji

Krótko:

Dane które wprowadzasz do aplikacji pozostają w rękach Twojej firmy. Jest ona właścicielem danych, i w pełni może nimi zarządzać.

Każdy użytkownik aplikacji może wprowadzać, zmieniać i usuwać swoje dane wedle własnego uznania.

Krótko:

Aby Cię zapamiętać, nasza strona internetowa prześle Ci plik cookie. Jest on bezpieczny. Możesz wyłączyć akceptowanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

Jak dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych

Krótko:

Bezpieczeństwo Twoich danych jest fundamentem naszej usługi. Aby wyświetlać dane Tobie i Twoim pracownikom musimy móc przesyłać i kopiować te dane w ramach naszego systemu. Inwestujemy w zabezpieczenia, kopie zapasowe i inne środki zapewniające bezpieczeństwo informacji.

Krótko:

Możesz dowolnie określić, które informacje będą używane i przetwarzane przez dostarczane przez nas narzędzie.

Krótko:

Tworzymy regularne kopie bezpieczeństwa Twoich danych. Dodatkowo aplikacja umożliwia administratorowi eksport wszystkich danych jego firmy jednym kliknięciem lub poprzez interfejs programistyczny (API). Zatem jeśli chcesz mieć absolutną pewność, że Twoje dane są bezpieczne, pobieraj je regularnie i przechowuj dodatkowe kopie we własnej infrastrukturze.

Krótko:

Twoje dane mogą zostać udostępnione tylko (a) użytkownikom, których wskażesz, (b) starannie dobranym dostawcom usług umożliwiających działanie narzędzia, a także (c) uprawnionym organom i instytucjom publicznym.

Krótko:

Aby poprawić funkcjonalność, zbieramy techniczne dane o tym w jaki sposób użytkownicy używają aplikacji. Traktujemy to jako dane związane z naszym systemem, a nie dane Twojej firmy.

Krótko:

Nigdy się to nie zdarzyło, ale nie można całkowicie wykluczyć, że Twoje dane nigdy nie będą zagrożone. W ciągu 48 godzin poinformujemy Cię o zdarzeniu związanym z naruszeniem bezpieczeństwa i podjętych działaniach z naszej strony.

NDA

Krótko:

Twoje Dane, które nie są dostępne publicznie traktujemy jako poufne. Chronimy je i nie udostępniamy ich nikomu bez wyraźnej zgody firmy, która jest ich właścicielem.

Krótko:

Szanujemy Twoje tajemnice i będziemy chronić je na takim samym – wysokim – poziomie, co własne informacje poufne.

Krótko:

Standardy i technologie zabezpieczeń się zmieniają, co może wymusić zmiany w Polityce Prywatności.

Krótko:

Skontaktuj się z nami w sprawie jakichkolwiek wątpliwości lub obaw. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.