Burda International - Zbuduj kulturę innowacji w małym zespole i skaluj ją na całą organizację
Burda International PL / Spółka mediowo - technologiczna, która z unikalnym kontentem dociera w Polsce do 23 mln osób miesięcznie.

Zbuduj kulturę innowacji w małym zespole następnie skaluj ją

Burda International PL to nie tylko wydawca dobrze nam znanych czasopism jak Elle, National Geographic czy FOCUS. To też firma mediowa, która prowadzi kilkanaście internetowych portali i inwestuje w innowacyjne marki, np. SHOWROOM, czyli platformę skupiającą projektantów mody.

Firma nieustannie dąży do rozwoju w obszarze technologii cyfrowych, jednocześnie ceniąc swoją wieloletnią tradycję wydawniczą.

Struktura i kultura współpracy

Jak zwiększać innowacyjność firmy zakorzenionej w tradycji? Burda zmierzyła się z tym wyzwaniem przy wykorzystaniu sieci współpracy i Mapy organizacji.

Kultura jest wypracowywana i utrzymywana w nawykach pracy i praktykach, informacjach i doświadczeniu. W firmie z 25 letnią tradycją pracownicy mają wieloletnie doświadczenie, które w naturalny sposób promuje sprawdzone rozwiązania względem nowości.

Żeby wprowadzić radykalnie nowe sposoby pracy w sposób ewolucyjny, warto zacząć od zmiany pracy jednego zespołu, zbudowanego na potrzeby tworzenia innowacji. To w nim wypracowywane są i testowane najnowsze sposoby działania i myślenia. Te wzorce są rozprzestrzeniane w firmie dzięki tworzeniu kolejnych zespołów, które kopiują wzorce pierwszego zespołu i z nim ściśle współpracują.

Efekt? Wprowadzenie radykalnie nowych sposobów pracy w sposób ewolucyjny.